Přidat odpověď
Na druhé straně, ve SZ, pokud muž umřel bez potomka, měl si jeho ženu vzít jeho bratr a zplodit dítě, které bylo oficiálně plně uznáno jako syn zemřelého a tak z toho vyplývala i jeho práva. Takže k označení Syn člověka by mělo stačit i jeho narození z člověka.
Nebo je pravda, že nositelem "dědičného hříchu", tedy vrozeného sklonu k hříchu, je muž jakožto hlavní osoba za rodinu před Bohem odpovědná.
Nebo byla Duchem posvěcena a tím byla ta její část, která byla součástí Krista, byla tohoto lidského dědictví zbavena.
Na druhé straně Ježíš sám říká, že Syn člověka není potomkem (synem) Davida, i když oficiálně pochází z jeho rodu.
Neposkvrněné početí Marie mi přijde jako nejpodivnější vysvětlení. Bylo by to něco tak zvláštního, že by o tom byla podle mě zmínka
Předchozí