Přidat odpověď
přesně,naší 8-mi leté dceři ve 3.tř.nedyslektické dělá opis,přepis obrovské problémy,trvá to dlouho,chyb nespočetně....diktát dokáže napsat přes celou stránku,krasopisně,a pouze se 2 chybějícími čárkami ve slově králík a jedna chybějící tečka nad j...a má za 3...s poznámkou--pracuj pečlivě!!!!..,tak nevim? /ikdyž má z PPP napsáno-max.4věty/.Písmo má krasopisné o které se snaží na úkor rychlosti.Když nemá dostatek času-pro kontrolu,neb pí.uč.rozdíl nedělá.Čtení-katastrofa,než se rozečte--pak už to jde,než narazí na slovo jako lyžaři-přečte..lyřaži,-říkám:"ale to tam není"--jo,jo,jéé a opět to přečte po svém. Paní uč.si stěžovala,že čte bez porozumění,což bylo vyvráceno v PPP...přečte básničku a během chvilky jí umí. Angličtina--slova si pamatuje,vysloví,ale napíše jak je slyší.Matematika bez problémů,pokud nepřehlédne znaménko. PPP-Je dyslektik a dysortografik,porucha se promítá do čtení i psaníve všech předmětech,doporučuje se spec.pedagog/ten ale na škole není/doporučuje se pomalejší prac.tempo zejména při pís.projevu-diakritika,vynechávání písmen,přehazování u shluku souhlásek,a více slabičných slov.
Zvažuji,zda by jí nebylo líp v dyslektické třídě.?,což by znamenalo vozit ji na jinou Prahu a tím pádem bych musela odejít z práce a ona brzy vstávat. Problémy v kolektivu nemá.
Manžela dcera z předešlého manželství na tom byla úplně stejně...od 8mi let ji vychovávám,dnes jí je 22 let,odmaturovala a nyní studuje dál...,ale to co dokáže někdy napsat???....jo hold z toho se člověk do rána nevypotí./ta ale chodila do dyslekt.třídy již od 1.tř./
Předchozí