Tutenstein,
nemám klasické dítě, které nasává informace samo. Poslední rok ve školce jsem přemýšlela i o odkladu, ale ne proto, že by nebyl zralý na školu... prostě proto, že je prakticky nemotivovatelný mimoň, který z principu odmítá dělat to, co ho nebaví/nezajímá a dokáže to úplně vytěsnit. Ve školce dělal zásadně to, co chtěl on sám. Není týmový hráč. Při besídce po první písničce odcházel do "hlediště" se slovy "už mně to nebaví". Učitelky mi pravidelně hlásily, že se chce bavit v podstatě jen s nimi a děti až do toho předškolního roku, kdy si našel partu sígrů, co měli pochopení pro jeho praštěné nápady, bral spíš jako svoje hračky než "kamarády". Na druhý straně, kdykoli se ve školce něco testovalo, vyšel z toho nejlíp a měl to hotový nejdřív. Jenže i ty učitelky mi samy řekly, že u něj odklad nic neřeší, protože není nijak nezralej, jenom "svůj" a jinej nebude, ani kdyby šel do první třídy v deseti.