Do toho vůbec nevidím, nejsem z oboru, ale mám pocit, že tu jde o několik různých záměrů a jde to dobře vysledovat třeba na dabingu. Dřív uznávaný český dabing je tentam, dabuje se narychlo, náklady se tlačí dolů a na úrovni je to setsakra poznat. Se scénáři to bude podobné, ne? Co nejrychleji za co nejmíň peněz. Nastavujte, co se dá, rozvíjejte nerozvinutelné, vycpěte to a natáhněte. Přihrajte práci příbuznému či známému, vždyť dneska může psát kdekdo...
Kdybych byla paranoidní, řekla bych, že to může být záměr ve stylu chléb a hry. Nacpěte obchody nepoživatelným žrádlem, dejte lidem pocit, že je to levné a ještě ve slevě, oni se tím natlásknou, budou klidnější, odvalí se k televizi a tam budou ztěžka trávit těžko stravitelné a mít pocit, jak se mají fajn, protože tomu, co vidí, nejen rozumí, ale dokážou předvídat, co bude, a zvyšovat si tak sebevědomí. Nebudou zlobit, nebudou se ptát, proč je svět teď takový, jaký je.
To už trošku přeháním
Průměrný divák nerovná se blbec, průměrný divák si vybírá. A pokud si nevybere, přepne a sáhne po něčem, co už xkrát viděl, ale co jeho vkus neuráží. Nebo vypne televizi a jde dělat něco rozumnějšího.
Lektorování něčeho, co uráží Tvůj vkus, nezávidím. To musí bolet.