Přidat odpověď
Anni, tam už změna asi nehrozí, je mu 12, vyhrává olympiády, ve škole si počítá sám svoje věci, o dva roky dopředu, už si prošel fází geologie a mineralogie, z toho zůstal koníček, ale matematika z toho vypadla víceméně náhodou ve 4. třídě a on se v ní našel, jeho logika je na úrovni minimálně 5 let výš, , on může zamozřejmě najít nějakou mezioborovou věc, třeba něco mezi zeměpisem (nebo geologií) a tou matematikou, ale ta matematika je pro něho už dva roky tím maximem, který ho uchvátilo
a přitom to začalo nenápadně - starší brácha donesl domů zadání olympiády pro 6. třídu a on ve 4. třídě k tomu sedl a spočítal, odevzdal to ve škole, učitelka mu řeka, že to je blbost, aby soutěžil se šesťákama, proč teda nezkusí páťáckou, tam že by možná měl šanci, když mi to doma řekl, tak jsem mu našla a vytiskla zadání páťácké, než jsem pak přivezla mladšího ze školky, tak on to měl spočítaný, druhý den to odevzdal ve škole, okresní kolo vyhrál, v šesťácké mu chyběly asi 4 body do plnýho počtu a tak se do toho zamiloval, zažral se do matematiky, rozjel se tak, že vlastně ani nikdo nevíme, kde a proč to začalo utíkat tímto směrem, že měl dobrou logiku už v té 4. třídě je jasný, ale kdy pak začal utíkat svým spolužákům i ve znalostech učiva, to vlastně nevím
samozřejmě má ivp na matematiku a škola si s ním trochu neví rady :))
Předchozí