Přidat odpověď
syn si takto housle vymyslel v 5 letech, motoriku má mizernou, sílu žádnou, hudební sluch taky nevlastní
poslala jsme ho za učitelkou, ať se s ní domluví sám, když chce (ona učila nauku staršího), on za ní fakt šel do třídy, já jsem zůstala ve dveřích, neodradilo ho to, ona mi řekla, že máme přijít za rok. Bylo to na jaře a on si fakt na jaře, v 6 letech vzpomněl, že má jít za ní a domluvit si ty housle, nepřešlo ho to.
A tak jsme začali. Že když bude od dubna do června chodit "na černo", pravděpodobně to bdue stačit k tomu, aby ho to odradilo.
Jenže ono ho to neodradilo.
hudební sluch nemá, motoriku má mizernou, ale strašně strašně chce a baví ho to, nikdy jsme neslyšela, že nechce cvičit (teda nepřehání to, ale ani nijak extrémně nefláká), hraje už 5. rok, virtuos z něho nebude, ale už má svoje housle, z těch je nadšený, bylo to překvapení k narozeninám a nic mu asi nemohlo udělat větší radost.
Kdybych ho nutila do něčeho, co by tak moc nechtěl, ta radost a chuť by nebyla, asi by u toho nevydržel a takto vím, že dělá něco, co opravdu chce
učitelka říká, že kdyby měl talent, tak s jeho vnitřní motivací mohl dokázat hodně :)))
na druhou stranu má děti, kerý mají talent, ale žádnou motivaci a to se líp učí to naše dřevo :))
Předchozí