Přidat odpověď
Taky se přidám.
Nedávno jsem objednávala zboží v jednom e-shopu. Už při objednávání jsem zjistila, že jde velmi pravděpodobně o poslední kus v té velikosti, protože to jednou objednat nešlo s tím, že je vyprodáno, za chvilku to zase ukazovalo, že je zboží skladem (Vypadalo to, že poslední kus, který byl k mání, někomu vypadl z nákupního košíku a jen proto jsem jej pak mohla objednat já.). Objednala jsem, dostala podklady pro platbu a zaplatila. Bohužel jsem příkaz zadala nesprávně. O 6 dní později jsem si všimla ve výpisu z banky, že se mi předešlý den peníze vrátily na účet. Polilo mě horko. Zboží jsem měla zaplatit přesně do týdne. Zavolala jsem na zákaznickou linku, sdělila, co jsem provedla. Že se jen chci ujistit, jestli mi nadále drží zboží v rezervaci a že zaplatím obratem. Pán mi sdělil, že bohužel, zboží je v e-shopu zcela vyprodáno. Argumentovala jsem, že mám objednávku a zboží by tedy mělo být v rezervaci. Odpověděl, že zboží už není a že mi sdělí, ve kterém z kamenných obchodů v okolí je případně dostupné (to si můžu zjistit na webu i sama). Dva pokusy nevyšly, nikde v okolí to nemají, takže je nám líto... A spojení se přerušilo.
Něco do mě vjelo a zadala jsem platební příkaz znova s tím, že snad do druhého dne, do kdy mělo původně být zboží nejpozději zaplaceno, peníze dorazí. Jen co jsem to odeslala, pinkl mi e-mail se zprávou z e-shopu, že mé objednávce nemohou dostát, protože zboží je vyprodané. Zkusila jsem na stránkách jednu z méně vyhledávaných kamenných prodejen a ejhle - pár posledních kousků měli mít skladem. Hned jsem se tam rozjela a získala úplně poslední kus, který měli.
O pár dní později k mému překvapení přišel mail, že moje objednávka z e-shopu bude mít zpoždění. A následně mail, že přepravce převzal mnou objednané zboží a brzy mi jej doručí.
Takže tu teď mám zboží dvakrát.
Předchozí