Přidat odpověď
jsou dva pojmy
-skolni zralost, kde se posuzuje, zda je dite vyzrale, to odpovida hlavne vyzralosti CNS. rada funkci (rec, rozlisovani pravo-levo...) je individualni a dozrava u kazdeho jindy. A pomuze fakt jenom cas. Priklad - nektere deti se sami nauci cist v 5 letech, jine az 7 a driv je to clovek nenauci i kdyby se na hlavu stavel, maximalne nasilne neco malo do nich naleje.
-skolni pripravenost - naucene schopnosti, aby dite zvladlo skolu - poslouchat pani ucitelku, samoobslouzit se, zvladnout pobyt v kolektivu...
k te kresbe - kresba se vyviji. Trilete deti kresli hlavnonozce, kresba 6letaka by mela byt prokreslenejsi s detaily. Ale jak tu nekdo psal - je to stripek z mozaiky celkoveho vysetreni. Samotna kresba nerekne nic. A samozrejme je individualni. Jsou deti, ktere prokresli krasne dinosaura nebo autobus, jeste k tomu napisou delky a miry, ale cloveka nakresli jak dvoulete dite.
A tam zavisi na psychologovi, bohuzel nejsou vsichni stejne dobri.
Předchozí