| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Nadávky jako takové jsem od učitelů nezažila, ani mé děti - a jsem si 100% jistá, že by mi to řekly. Ale jedna učitelka mé dcery se s dětmi, se všemi, bavila hodně pohrdavě a shazovala je. Třeba - tak si přečteme, co napsala Nováková - něco tak blbýho jsem ještě neviděla /jako Novákovou/, běžné bylo - ty se na to vykašli /na učení/, stejně budeš mýt kravám zadky apod. Děti mlčely, dcera se ozvala a rozpoutalo se peklo a otevřená šikana. Nevěřil nikdo, protože děti se bály cokoli říct a ředitel řekl - je to VŠ vzdělaný pracovník, tomu nevěřím, holka lže. Sice nevěděl, proč by lhala, ale určitě lže,protože tohle děti dělají.
Od té doby jsem se s tím nesetkala. Vlastně jo, poměrně nedávno - Jisté 2 učitelky nesnášely mého syna a vždy ho u tabule dusily tak dlouho, dokud nevěděl, otázka střídala otázku a posměšné - no tak se ukaž, ty inteligente, tak co, děti, jakpak ho ohodnotíme, teď mu můžete ukázat, kdo je tady pánem.
Syn mi to řekl až dlouho poté, co změnil školu a na střední s ním chodí bývalý spolužák a ten mi řekl, když jsem se ho na to přímo zeptala, že se bál, že se dostane do zorného úhlu těchto dvou učitelek, že to řekl doma rodičům a oni mu řekli, že to musí vydržet, tak ať mlčí. A že syn udělal dobře, že šel odtamtud pryč.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.