Ahoj holky podnikatelky a holky zákaznice eshopů,
1. otázka pro podnikatelky: Jaká je obvyklá doba odeslání zboží z vašeho eshopu, když je zboží skladem?
2. otázka pro podnikatelky: Pokud se vám ozve zákazník písemnou formou a pokud mu neodpovíte na email a kontaktuje Vás telefonicky, jak se k němu chováte?
1. otázka pro zákaznice: Jak dlouhou dobu dodání jste schopny tolerovat, když objednáte zboží které je skladem?
2. otázka pro zákaznice: Když se snažíte prodejce kontaktovat..nejdříve mírnou formou, ale pak vás překvapí nepříjemný atak ze strany prodejce..budete čekat dále na zboží nebo objednávku zrušíte?
Abych vysvětlila, nakupuju na netu poměrně často, ale poprvé jsem se zklamala. Objednala jsem zboží za docela dost peněz. Zboží bylo skladem, obchod požadoval platbu na účet, dobírku netoleruje..i když to obvykle z neověřených obchodů nedělám, přistoupila jsem na pravidla eshopu. Zaplatila a přišel email, že platba dorazila. V emailu bylo, že do 8-10 dnů zboží odešlou. osn dní čekám ( rozmazlena dodávkou zboží max do třetího dne) a furt nic. Kontaktuji eshop písemnou formou..bez odpovědi..znervózněla jsem a zavolala majitelce firmy, která je uvedena jako jednatel firmy a dostala jsem čočku, že mi v potvrzovacím emailu jasně napsali, že zboží odesílají do deseti pracovních dní a proč teda otravuju. Já se jen chtěla informovat v jakém stavu se má objednávka nachází, ale dozvěděla jsem se, že neumím číst, nechápu psané slovo a mnoho podobného..nechutné arogantní chování k zákazníkovi.
Zrušili byste objednávku nebo byste dál čekali na zázrak?
Pardon je to dlouhý