Přidat odpověď
Už tu bylo vše řečeno. Podle mě je dneska doba, kdy je trh přesycený-respektive díky možnosti objednávání zboží i ze zahraničí je možné sehnat skoro cokoli a na více místech. A to je místo, kdy by si měl každý, kdo se tím živí, uvědomit, že konkurence je veliká a na netu se člověk dozví o každém vše.
Pro mě je důležité aby měl e-shop možnost buď dobírky nebo osobního převzetí s platbou na místě. I kdyby to bylo v Horní Dolní, je v tom jistá záruka.
Na Tvém místě bych se po podobném rozhovoru vůbec nerozmýšlela a od objednávky odstoupila v zákonné lhůtě 14 dní a vůbec bych se nerozpakovala napsat příslušné hodnocení. Nevím, kam na to někteří obchodníci chodí, ale ten styl: zákazník=vděčný blb je na přes ústa. A nevidím jediný důvod ho tolerovat.
Jinak se najdou i jiné lahůdky-jako u osobního vyzvednutí v místě firmy poplatek 49Kč, doprava ať už 100g nebo 2kg 120Kč a podobné. A třeba pokud si chci objednat malou věc a není možnost osobního převzetí a doprava se vyšplhá pomalu na stejnou cenu, tak to si raději nechte...
Naštěstí máme možnost volby a nikdo nás nemůže nutit dělat ze sebe vo.a.
Předchozí