Přidat odpověď
Záleží na tom, jaké je to zboží. Mám e-shopy dva. Jeden je s klasickým zbožím "vezmu z regálu a zabalím", tam je odeslání do dvou dnů od objednávky. Pak mám ale i e-shop se zbožím, které je "živé", jeho zabalení obnáší mnohem víc, než sundání z regálu a strčení do krabice, a tam dodací lhůta je delší, má to své důvody. Např. když se podíváš na prodejce růží, cibulovin, stromků atd., rozesílají rostliny v době k tomu vhodné, tj. od objednávky do odeslání může uběhnout delší doba, když zákazník objedná v období, které zasílání/sázení neumožňuje, nebo naopak v období, kdy je extrémně zvýšená poptávka. Já to mám v tom obchodě se "živým" zbožím podobně, na mnoha místech to tam uvádím a vysvětluju, stejně se ale najdou mraky lidí, co se diví, že dodávka není do druhého dne a že když jim dojde potvrzovací mail že "zboží bude odesláno tehdy a tehdy", tak to znamená, že skutečně až tehdy a ne zítra, a ničemu nepomůže, když se na to budou obden ještě ptát mailem a telefonem. To však samozřejmě nic nemění na věci, že při jakémkoli kontaktu je prvotní nutností slušnost ze strany obchodníka.
Pokud se jedná o "hotové neživé věci" tam bych očekávala odeslání co nejdřív po objednání/zaplacení.
Předchozí