Šuplíku,
no a zhruba o tom to je. Když zabírá v ZUŠce, kde je omezený počet míst to jedno místo dítě, který to dělat nechce, nemůže to dělat jiné, které by třeba chtělo. Začít něco a po čase se na to vykašlat, protože mě to vlastně až tak nebaví je ztráta času toho, kdo mne to učí i moje vlastní. ZKUSIT si to zkrátka můžu i jinak, tu zkušenost "tohle mne nebaví" nemusím získat na úkor někoho jinýho. Proto si myslím, že je ve 4 letech brzo a zvlášť v případě, že dítě ani nijak extra nechce. Pokud je kroužek přímo ve školce, tak je to úplně fuk, ale když je to opravdu nějaká "výběrová" záležitost, je to jiná situace.
Jo, a co se týče přírodovědného kroužku... opravdu si nemyslím, že je to něco, co by syn potřeboval nebo po čem by toužil. Není týmový hráč a řekla bych, že to má "hozené" dost jinak, než si asi představuješ. Na to žádné kroužky nejsou, to je taková cesta osamělého lovce. A když ho občas slyším rozebírat tu přírodovědu s někým dospělým, kdo ji má třeba už vystudovanou, řekla bych, že jde správným směrem.