Přidat odpověď
Tante Bante, důsledkém tvého typu myšlení je, že všichni MUSÍ zvládnout učivo běžné základky, že všichni budou chodit do školy rádi a budou se v ní učit. Pravdou je, že některé dětí běžné učivo základky díky svým intelektovým možnostem nezvládnu a pravdou je, že řada cikáňat je schopna svým impulzivním chováním zcela rozbořit vyučování v celé třídě. Důsledkem toho je, že učka se skoro celou hodinu dohaduje s jedním nevychovancem a zbytek třídy a) trpí b) nic se nenaučí. Viděla jsem to v jedné mateřské školce, už i tam byly dati naštvané z toho, že se píučka zabývala jen cikánětem. Promiň, ale pokud se dítě neumí ve škole přiměřeně chovat, do té školy nepatří! To je problém rodičů. Pokud rodiče tvrdí, že "oni jsou odlišní", tak ať si své dítko vyučují doma. A je jedno, jestli jde o Cikány, Vietnamce nebo Svahilce.
Já jsem chodila do vesnické školy. Tehdy se ještě na nějaké specky moc nehrálo. Pokud dítko nerušilo vyučování, nechali je učitelé prolézat na základce, pak se vyučilo a šlo pracovat. Byli tam spolužáci (bílí), kteří skončili třeba v 7.třídě a pak se šli učit na zedníky, kuchařky, pletařky - prostě to, co zvládli. Kdyby dojížděli do specky, měli by rodiče problém, prootže od nás byla specka 30 km daleko. Ani dneska nejsou specky v každém místě a řada dětí, které by do specky patřily, chodí do běžných základek. Ale pardon, jedno se po nich skutečně vyžaduje: NERUŠIT VÝUKU OSTATNÍCH!!!
Předchozí