Přidat odpověď
No, já mám dceru, která je pomalá proto, že se snaží být důsledná. Nad vším hrozně přemýšlí, jak to je a jak to má být správně a aby se nespletla.
U některých učitelů s tím má dost problémy, hlavně při ústním zkoušení. Učitel něco vykládá a současně se dětí ptá. Vyvolá jiné děti, tak některé vědí odpověď, některé ne, ale honem něco plácnou, jen aby odpověděly. No a někdy se trefí a někdy ne.
Moje dcera ne, ta začne přemýšlet a teprve když si je jistá odpovědí, tak jí řekne. Jenže jí to trvá dýl než ostatním a někteří učitelé už na odpověď nevyčkají a berou to tak, že neví. Naštěstí i takoví nejsou zabednění, tak pak z písemných prací poznají, že umí, ale zhoršují jí známku proto, že má malou aktivitu v hodině.
Předchozí