Tante,ještě nezkoušela, chtěla jsem mít něco v ruce až do té školy půjdu, oni u nás na ty "papíry" hodně dají. Taky jsem nějakou dobu přemýšlela jak k problému přistoupit - jestli se pokusit bojovat proti celému tomu systému, nebo prostě kopat jen za to moje dítě. A asi nemám sílu jít vysloveně hlavou proti zdi. Učitele asi budu muset obejít všechny, začnu s třídní a výchovnou poradkyní, jen mám takový pocit, že se někteří v tom novém systému doslova "našli"
.
Já snad ani neuvažovala o tom, že by mu to zapomínání tolerovali úplně, ale že by mu jako třeba mohli zvednout ten limit (teda není tohle už známka dokonalýho semletí systémem?). No do tý soukromý poradny už jsme objednaný, ono to zapomínání není jediná věc, kterou bych ráda s někým probrala.
A nakonec trochu OT, jaká je vlastně úloha školy? Má žákům umožnit se něco naučit nebo je k tomu přinutit?