Přidat odpověď
Chtěla bych se zeptat - jak jsou vaši dysgrafici hodnocení z úpravy sešitu?
U staršího syna jsme to vůbec neřešili, měl učitelku, která si poradila, úpravu neřešila možná u nikoho nijak víc, než aby to po osbě dotyčný přečetl, takže nemám srovnání. Nejstarší psával docela slušně, takže si nepamatuju, že bych si někdy vůbec všimla nějakýho problému.
Teď mám třeťáka dysgrafika s poruchou pozornosti, který nosí ze školy zvláštní známky z matematiky - známkují se domácí úlohy a on míval 1/2 a přestože jsem nezaznamenala žádný rozdíl v úpravě, za poslední dvě úlohy dostal 1/3
Spočítané je má správně, ta druhá známka je opravdu za úpravu. Je pravda, že jeho obr písmo se sotva vejde do řádků, ale nějak se mi nechce linkovat mu sešity, a ještě loni mi učitelka řekla, že speciální sešity nepotřebuje, tak zlý to prý není.
Letos má z matematiky stejnou učitelku.
Taky mě zaráží, proč je něktrý příkald červeně podtržený - jsou to příklady, který spočítá špatně a opraví si je (ještě doma, jenže jim někdo vysvětlil, že nesmí zmizíkovat, musí škrtnout a napsat znovu, aby bylo vidět, v čem měli chybu - no ale to nesmí udělat chybu?)
nějak mě opustilo nadšení z učitelky, která se loni chovala jinak, měnili jsme školu právě kvůli přístupu, ze začátku to bylo fajn, přibližně od Vánoc se to nějak začalo měnit a pokračuje to i letos.
Předchozí