Náš dysgrafik se výrazně zlepšil až v sekundě/tercii. Do té doby katastrofa. V páté třídě ho jedna ...ehm... pedagogická expertka dokonce nutila přepisovat celé sešity. Prý se musí "vypsat"...naštěstí přestoupil na 8G. Tady se úprava neřeší, sešity s poznámkami si kopíruje od spolužačky nebo si vpisuje svoje poznámky do prezentace, co promítá vyučující. Největší problém byl s matikou-ač látku výborně ovládal, z jeho zápisu to jaksi nešlo vyluštit (nešlo jen o písmo, ale psal třeba odspodu stránky nahoru, v předposledním kroku vynechal několik členů v rovnici, "4xy" v dalším řádku napsal jen jako "4" apod.). Prostě v matice to není otázka úpravy. Takže u tabule vždy perfektní, písemky průšvih...ale prokousal se a nyní (kvinta) už jenom "škrábe", ale aspoň to má hlavu a patu.
K tomu škrtání chybných výsledků - je to způsob učení, dítě názorně vidí červeně škrtnuto TAK NE X TAK ANO správné řešení.
Přeju hodně trpělivosti, známku z úpravy hoďte za hlavu, hlavně jestli tomu rozumí