Držím pěsti, ať ti to dodají včas.
Já mám S Alzou naopak výborné zkušenosti, objednáváme tam docela často. Naposledy tento týden, to jsem měla zboží připravené druhý den od objednání. Dostala jsem se tam pro osobní odběr až o den později. Na terminálu jsem zaplatila, prošla halou a šla si sednout na jednu z těch "čekacích krychlí". Tam mazec a kvantum lidí. Sedím asi 8 minut a celou dobu jedním očkem (druhým hlídám nejmladší dítě) vyhlížím své číslo. Najednou jsem si náhodou všimla, že mé číslo je mezi "nevyzvednutými" s poznámkou, že mám zboží venku ve stanu. A skutečně tam bylo. Když jsem se zeptala, jak je možné, že zboží bylo mezi nevyzvednutými, když jsem je platila a hned šla na čekačku, tak mi bylo řečeno, že někdy je výdej okamžitý a jede dřív, než zákazník stihne přejít halu od platebních terminálů po výdej. To mě dostalo
Mám dobrou zkušenost i s vracením zboží. V létě jsem koupila v Alze dárek (v neblahé předtuše i s možností vrácení), který jsem skutečně pak nestihla darovat - zamýšlený příjemce zemřel dřív, než stihl být obdarován. Jen se mě zeptali, proč zboží nebylo ani rozbaleno. Po sdělení důvodu mi kluk u kasy vyjádřil upřímnou soustrast (nemusel, přesto to udělal), odpočítal peníze, dal podepsat papír a popřál klidný den. Vyřízeno za pár vteřin.