Přidat odpověď
dolly, já tedy nevím, co ti na tom přijde divného,
nepřijde mi to ani nijak ostře napsaného, nepolemizuji tedy na jiných bodech, ale krom toho, že nejmladší syn je dysfatik, tak toto, že se odmítá podřizovat autoritě je jeden z hlavních důvodů proč bude mít odklad.
Myslím, že prostě ve škole by měly být děti, které jsou schopné uposlechnout jednoduchého pokynu a to třeba můj syn u některých věcí není. Prostě to tak je, že ve škole se udělají i věci, které se dítěti zrovna nechtějí, ale prostě je potřeba je udělat.
Můj syn chodí do školky už třetím rokem, ve školce to problém není, nikdo ho totiž neláme, není problém když to či ono, úplně dělat nechce, chodí také na basket.. a tam to právě vidět je, že většina dětí se ochotně podřídí a on prostě některé věci dělat nechce, pro někoho zdánlivé prkotiny - jako třeba obléct si rozlišovací dres, pro něj je to ale nepřekonatelné - jiné věci rád uposlechne..nicméně ve škole bude řada takovýchto věcí, které je zapotřebí uposlechnout i přesto, že se mu to ne úplně zamlouvá, protože tam nepůjde to, že bude např. sedět chvilku bokem, nebo mu bude paní učitlka 10 minut na úkor ostatních dětí vysvětlovat že toto fakt ne.
Takže za mě osobně... uposlechnout jednoduchých pokynů učitele považuji za nejdůležitější ze všeho, co je výše vypsáno - třeba mnohem důležitější než si zavázat tkaničky, protože to neumí ani moje dcera ve druhé třídě, které bude devět a to proto, že to do teď prakticky nepotřebovala.
Předchozí