"Ja tohle nedokazu posoudit, mam deti male, proto se ptam... Vis, zitra sem prijdou, urcite se me bude ptat na nazor, tak abych vedela, co mu na to rict."
Řekla bych mu, že o tom nic nevím, že mám děti ještě malé a na každé škole mají jin tempo. Infomace o výuce může poskytnout jen příslušná škola. Učitelka by měla umět říct, co se doposud probralo.
Jestli se rodiče spokojí s tím, že jim učitelka řekne, že když je dítě unavené, tak si někam zaleze, tak je to hodně divný. S takovou informací bych šla za ředitelkou a chtěla vědět víc a neptala se po kamarádech, kteří o tom nic nevědí. A to není žádné rýpání. Fakt ne. Ale na každé škole je to jiné, tak co může vědět někdo, komu tam dítě nechodí a co víc, komu dítě ještě ani nechodí do školy? Nedávno (včera?) jsem tu např. četla, co někde aktuálně dělají čtvrťáci a moje čtvrťačka prostě celé pololetí opakuje vyjmenovaná slova. Nic víc. A nějaká mamina tu psala, že její dítě zvládne rozbor věty,¨vzory podstatných jmen... Já vím, že v učebnici to je, takže k tomu asi na naší škole taky dojdou
Mluvit do toho řediteli nebudu. Myslím, že ví, co dělá. Od rodičů dětí z vyšších tříd jsem slyšela, že ředitel češtinu děti umí naučit, tak jim důvěřuju. Jejich děti jsou už na gymplech a jiných školách (na dceřině škole je jen 1. stupeň).