Přidat odpověď
Monty, možná ti to bude připadat pro tvého syna nedůstojné, ale píšu za sebe: když byly děti menší a mě už moc otravovalo to opakování, co mají dělat, začala jsem jim vyjíždět z PC tabulky. Udělala jsem standardní šablonu s úkony ráno, po příchodu ze školy a večer, naprosto polopatě, a děti si každý den odškrtávaly, co už proběhlo. Tedy: vstát, umýt se, ustlat, snídaně, obléknout, učesat, dát svačinu do tašky, hrát na flétnu, vyluxovat atd atd.plus časový interval. Jako u blbejch, ale děti snad i byly rády, že mají režim nebo co, takže se to fakt uchytilo. Začala jsem tak dělat hrubé týdenní rozpisy i v pozdějším věku, kam se dají zařadit i nadrámcové aktivity. Ke kroužkům vždy zapíšu i hodinu a den, detaily co sbalit do tašky atp. Když máš šablonu, je to na chvíli a vyvěšené v kuchyni či na dveřích pokoje nebo záchodu to funguje.
Předchozí