Přidat odpověď
holky díky, tohle dělám (tedy nepoznamenávám myšlenky), snažíme se dělat úkoly po kouscích tj. ne vše naráz, aby to "zvládl" tj. třeba čtvrt hodiny písanku a později s pauzou stránku ze slabikáře
napadá mne, je lepší vymezit úkol časově nebo úkolově tj. čtvrt hodiny písanku nebo radši koukej napíšeme tuhle stránku, pak je konec ?
k tomu poznamenávání myšlenky - můj chlapeček by asi podborně popisoval co mi chce říct a všechno by to bylo strašně na dlouho, "mami a napsala jsi tam, že..."
ale je to dobrý tip, nenapadlo by mne to
já ho vracím, usměrnuju, ale jak jsem přísnější, i přísně řeknu, "teď děláme úkol, o legu si budeme povídat až potom", "ted tady napiš to slovo" začíná si cucat rukáv nebo triko (tj. z toho je mi jasné, že fakt je nějak v nepohodě, celkově a že s tím musíme něco dělat). ze začátku školního roku nebyl.
myslím, že na to přísnější reaguje blbě, že to chce asi víc důslednosti a trpělivosti (trpělivost bych i měla, jen ten čas na to není)
Předchozí