Přidat odpověď
Monty, mám doma tři kluky, jeden je normální průměrný, druhý je nadaný a třetí je mimořádně nadaný, moc dobře znám rozdíly mezi nima, každý má jiný potřeby a zatímco u těch dvou nadaných je gympl jediným možným řešením, ten třetí by měl zůstat na základe, pro toho gympl není - ovšem pokud na zákaldce na druhým stupni zůstane skupina spolužáků, který má teď a učitelé budou takoví, jak to o nich slyším, odejde i on na gympl, zatím má samý jedničky, proč ne. Ale bude to útěk ze zákaldky, ne potřeba děcka z hlediska vzdělávacích potřeb, ale potřeba sociální, psychická nebo jak tio nazvat
zato ti starší jsou tam opravdu úproto, že to potřebují, co by asi dělal na zákaldce synm, tkerý chodí na individuální matiku, v rámci vyučování, k jinýmu učiteli na gymplu, o čem by si asi k kým povídal, kdyby neměl spolužáky staršího syna, odva roky starí, kteří jsou dohromady s ním parta, která jezdí po olympoiádách a přestože jedhoho zajímá matika, druhýho čeština, třetího chemie..... mají pochopení pro sebe navzájem a dokážou debatovat o čemkoliv
učím na zákaldce, ty děcka nejsou schopný reagovat na daleko míň intelektuálnější věci, prostě jsou děcka, který na zákaldku opravdu nepatří
přesto, že ty si to nemyslíš :)
Předchozí