Přidat odpověď
Slído, u nás ve speciální školce se s dětmi pracovalo podle jejich potřeb, každé mělo individuální plán, co je u něj potřeba rozvíjet...logopedii měli denně skupinovou a zhruba jednou týdně si je brala logopedka zvlášť...hodně tam rozvíjeli i jemnou a hrubou motoriku, jezdili na hipoterapii, chodil tam canisterapeut a v podstatě všechny činnosti byly vymyšlené tak, aby u dětí něco rozvíjely, co bylo potřeba....že by tam zlenivěl, to nehrozilo...protože v menším počtu se jim mohly paní učitelky věnovat daleko víc....vidím to i teď ve škole...že v počtu 7 dětí ve třídě zvládnou v hodině samozřejmě procvičit daleko víc, než kdyby jich tam bylo třeba 25...prostě na něj častěji přijde řada apod., taky díky tomu nemají prakticky žádné domácí úkoly a přesto zvládají dobře... A s tou logistikou...to holt má každý jinak, my třeba máme jenom jeho, takže mi nevadilo, že jsme do školky dojížděli zhruba půl hodiny MHD, stejně jako teď do školy jezdíme dvěma autobusy a metrem, taky cca půl hodiny....ale ta škola mi za to stojí...jsme tam moc spokojení - jak syn, tak i my rodiče...
Předchozí