| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

maargitt,
myslíš, že nechodit nikam organizovaně znamená nemít o nic zájem? ~;)
Jako dítě jsem nechodila na žádné kroužky ne proto, že by mne nic nebavilo, ale proto, že každý pokus o to někam chodit skončil mým rozladěním, tak jsem se tomu radši věnovala doma.
Někdy ve třetí třídě jsem třeba zkusila chodit na výtvarku. Na výtvarce se dělaly furt jen linoryty (asi do kroužku někdo zdarma dodával zbytky lina). Tak jsem se na to vykašlala a kreslila si doma. Dost intenzivně, podle předlohy, zkoušela jsem různé techniky - tuš, křídu, pastel... Jeden čas ode mne všechny kamarádky dostávaly výtvarná díla darem, miniatury jsem třeba dělala kosmetickými štětečky a jehlou. ~;)
Nejsem sice žádný umělec, ale dodnes podle předlohy překreslím kromě koně prakticky cokoli. V pubertě jsem si tím "vydělávala"; když jsem neměla v hospodě na pivo, kreslila jsem portréty podle fotek z OP.
Nemám pocit, že člověk musí to, co ho baví, dělat nutně v nějakém kroužku. Kdo není soutěživý a jde mu primárně o tu aktivitu, tak ji bude dělat i bez kroužku, protože chce. To vidím i doma na svém dítěti. Fakt nepotřebuje kroužky, aby se mohl věnovat tomu, co ho baví.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 7+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept