Přidat odpověď
Jak píše Federika, tak to určitě není na BC problém, když sama tam má syna páťáka. Naše dcera tam šla až ve 13 letech, tak už tak malá nebyla a děti jsou v jednom kurzu různorodé, starší i mladší. Byla to právě naše volba, když odcházela z Angelky na úrovní B2 a na šestiletém GYBU se počítá s úrovni B2 až u maturity. Sešlo se tam v bilingvní třídě 30 dětí a škála angličtiny hodně široká, stejně široká jako škála škol, ze kterých se děti sešly. Je tam samozřejmě víc dětí, které umějí velmi dobře, ale většina umí méně. určitě se na GYBU v angličtině dostanou na vyšší úroveň a naučí se dost, ale vzhledem k tomu, že španělštiny mají teď 11 hodin týdně, tak na angličtinu opravdu třeba první dva roky zbývají dvě hodiny týdně a to je opravudu málo. Ale je jasný, že nemůžeš mít v jedný škole vše, co chceš. To znamená nejlepší španělština, ale angličtinu si musí udržet a rozvinout jinde a hlavně sama. Na druhou stranu jí vůbec neškodí si zopakovat i školní angličtinu, z FCE má známky dost vysoké, ale když má blbej den, je schopná dostat z písemky i trojku.
Pořád se mi potvrzuje to, že státní školy jsou fajn, ale když chceš pro dítě víc, tak hlavně v Praze máš spoustu možností dalších mimoškolních. Jak v hudbě, ve sportu apod. Za předpokladu, že dítě chce taky a maká.
Předchozí