Díky za odpověd,
a co si myslíš o dodatečném přeřazení jednoho nebo druhého do jiné třídy ?
výhoda by byla stejná škola, a v sousední třídě je i kamaráda ze školky, který už sice může mít jiné kamarády, ale alespoň něco) a i jinak známé prostředí blízké školy
velká nevýhoda je, že je tam matematika podle Hejného, tu bychom museli za první ročník dohonit, nevím, jak moc je to zvládnutelné a dítě zatěžující, zatím co jsem se ptala tak první ročník prý vcelku jde "dohonit" naskočit do této metody, horší je to prý později, nevím..
No škola nás také překvapila, i když ne tak hrozně jako Maargit. Jaká je rivalita mezi klukama a že jeden je schopnější jsme říkali, bylo nám schváleno dát je do jedné třídy k této zkušené paní učitelce... no a je to problém. Takhle soutěživé prostředí jsem nečekala. Zajímalo by mne, jak moc je to běžné, takovýto přístup k vzdělávání prvňáčků jako má naše učitelka (mající pověst dobré učitelky).
Nenapadá tě, co tak po učitelce chtít, aby se to alespoň částečně pro kluky zlepšilo ? Min do konce školního roku.
Nemyslíš, že je šance, že si to sedne, kluci dozrají a někam se to posune a bude to OK ? Ptám se proto, že změna školy, třídy mi v tuhle chvíli připadá jako velká věc a navíc zase nejistota jak to dopadne (viz případ Maargit, také pečlivě vybírala, my také, těžko říct, zda další volba se povede, může to dopadnout obdobně)