ALL, nedivím se. Tchibo má opravdu velké rezervy v zásilkové službě... což jsou nejen moje zkušenosti, ale i známých. Já tam nakupuju ráda, ale už v podstatě hlavně v kamenném obchodě, protože zásilková služba vždycky nějak drhla. Naposledy při dodávce do kamenného obchodu jsem s vytištěným mailem v ruce o uložení zboží na prodejně čekala hodinu, protože tam mají nějaký idiotský systém uložení zásilek a nebyli schopni zboží dohledat. Po hodině (a několika konzumovaných kávách
) se podařilo
. Taky se mi v Tchibu jako jediném z těchto větších obchodů stalo, že mi strhli platbu kartou z bankovního účtu dvakrát. Ke cti jim budiž pouze to, že zároveň s tím, kdy já jsem to reklamovala, tak oni sami už to taky zjistili a vrátili.
Ale přesto je mám ráda, mají jednak spoustu milých zbytečností, ale i dobrý textil.