Přidat odpověď
osobně bych začala klidně 2.třídou,ale měla alespoň půjčenou tu příručku učitele i pro první , kdyby se bylo třeba podívat, jak to brali v té první,nebo spíše pochopit ten systém. Pokud se rozhodneš přece jenom pořizovat 1.třídu,tak hned druhý díl, ten první je už asi zbytečný.
Příručka je nutnost. Pokud ji nemáš, tak ti ty příklady budou možná připadat i podobné, jako v klasických matikách, ale teprve příručka ukáže, jak je to celé myšleno. Jak pomoc dětem, aby si na způsob výpočtu a myšlení přišli sami,nebo jak jim to aspoň naťuknout,ale nevykecat celé, atd.. Jinak si dovedu dost dobře představit, že by šel Hejný učit více méně klasicky, s klasickým zásahem učitele (rodiče), vysvětlováním, atd,(což by se bez příručky asi stalo) ale byla by to škoda :)
Jinak Hejný se mi zdá nedostatečný tou zásobárnou příkladů, není tam moc prostor procvičovat klasické počítání, aby to děti měli dostatečně zažité. Synovi později už ta stále se opakující prostředí vadila a vůbec neuměl počítat hbitě. Proto je dobré mít v zásobě ještě něco, nemusí to být ale učebnice, mohou to být ta online cvičení,nebo aplikace v mobilu.
Matika s krtečkem: myslím,že alter je nahuštěn v každé třídě, né jenom v té první, Prostě hrozná učebnice, že už to tak musím říct. Máme ji jen jako doplněk, nebo jako občasnou zásobárnu příkladů,když synek učivo stále nechápe a přitom má ve svém sešitě vše vyplněno.
Předchozí