Přidat odpověď
přesně tak, co by se snažilo, když je odepsaný
u nás se za poznámku za zapomínání vysvětluje, že to přece nevadí... nemám jinou možnost, takže poznámky postupně ztrácí na významu a dopracujeme se brzo k tomu, že mu to bdue úplně jedno a bdue kašlat na všechnu přípravu věcí, je mi to jasný, ale jinak to nejde.
On už samotnou poznámku v žk považuje za něco tak nemyslitelnýho a strašnýho, že se chová jak blázen, jedna učitelka to pochopila, druhá ne, ta píše pozná´mkuy i dvě za jednu hodinu - jedna poznámka za zapomenutý sešit, druhá za zapomenutý pravítko (ne do geometrie, ale na podtrhávání - a já pak zjistím, že syn měl pravítko v pouzdře a sešit ve složce)
sama sjem učitelka, vím, že je potřeba děcka trochu dostrkat k nějaké přípravě a pečlivosti, ale tímto způsobem rozhodně ne, navíc každý děcko reaguje jinak a učtelka by taky mohla trochu brát ohled práva na ty reakce a když už má ptořebu tu poznámku napsat, tak by mohla stačit jedna za hodinu...
mimochodem sama jako učitelka mám teď trochu problém - oni mi napíše do ŽK třeba "Neměl nový sešit do geometrie, přepíše si učivo" - za prvé nepovažuju toto sdělení za tak velevýznamný, aby šlo do žákovské, za druhé to nepovažuju za poznámu, narozdíl od syna a jeho spolužáků, a za třetí mám dojem, že na akci by se mělo reagovat a já tápu - kam mám případně já napsat, když do žk by měli zapisovat učitelé a ne rodiče? já teda odepisuju za žk, prootže nemám kam jinam
napsala jsem, že přepíše :)
aby jí došlo, aspoň snad, že beru na vědomí, ale nijak mě to nerve žíly
připadá mi to, že škola má ohromně nadřazený jednání, oni ze své pozice mají kam psát, mají právo psát do úředního dokumentu, já jako rodič ne - vadí mi to
já se cítím být ve vzdělávání a kolektivní výchově partnerem se školou, rovnoceně, a vadí mi, že mě ěškola nutí do podřízenýho postavení už takovou blbostí, jako je žk, kam bych teoreticky neměla psát
jinak teda čekám, že syn bude mít na konci školního roku možná jednu dvojku, ale hlavně nějaký napomenutí nebo i důtku za zapokínání a bude těžký to s ním rozchodit, pravděpdobně budu ráda i za pomoc psychologa, jestli k tomu dojde, protože škola se neobtěžuje brát ohledy
a á uvažuju o změně školy, nemám ale kam - snad bude mít jinou učitelku
Předchozí