Mám velmi chytré děti, to jedno velmi chytré, pečlivé, povahově pro okolí v běžném životě náročné, lenost nejvyššího stupně (to já nemůžu dělat, já jsem líná) a druhé snad ještě chytřejší, povahově zlaté, velký pomocník, empatický … které je totální lempl. Horší známky má proto, že po sobě nečte a nepíše čárky háčky, paní učitelka hodnotí co háček to stupeň dolů (gramatika ok), tu tam nemá úkol a paní učitelka dává za 5 (a to ho i má hotový – podepisuju ho – jen ho neodevzdá. Chápete to někdo?!!) Na výtvarce nakreslí krásný obrázek a pak ho ZTRATÍ. Takže paní učitelka ho viděla, ale nemohla ohodnotit. V matematice dle učitelky prakticky génius, ale do odpovědi nenapíše zda je to v cm, nebo cm2, nepíše postupy, jen výsledky (vždyť je to tak lehké).
Má si doma domalovat výkresy, protože nic za pololetí neodevzdal! Uf já se tak vytočila.