Udivilo mě, že ty na Rodině vnímáš soupeření o nejgeniálnější dítě.
No, já osobně na řeči typu, že se dítě vůbec neučí, nic nedělá apod., nevěřím.
Tohle vždycky na školách říkali ti největší šprti, jak na SŠ, tak na VŠ...
když jsem to řekla já, dalo se spolehnout na to, že to tak fakt je..
Tohle beru jako hru, obrácená strana génia, dítě, co vůbec, ale vůbec nic nedělá, skoro se neučí a přijímačky udělá levou zadní.
Vidím u dcery, že je lajdák, za výsledky si může sama, blbá by být neměla, dvakrát mě překvapila tím, že se dostala do Mensy, naopak děti, u kterých to rodiče čekali a na testy je poslali, se tam nedostaly atd.
No dobrá, to se tu probíralo, že o tom to taky není.
Pokud se dítě vůbec neučí, nedělá úkoly, nemá učebnice, nepíše nic do sešitu, protože ho nevede, tak se to někde projeví.
Nemůžu si pomoct, tak to vždy bylo.
U přijímaček kdysi dobře uspěla dcera kamarádky, ale taky jí platila doučování atd.
Dcera šla na gympl na odvolání, přípravu měla krátce za pět minut dvanáct.
Nyní na to kašle, jde to ruku v ruce s chováním, brigáda na prvním místě, škola na druhém, což škola moc nepodporuje...může se to časem změnit.
Dcera našeho advokáta, která je už na VŠ, dostala v pololetí soukromého gymplu z něčeho pětku a vyburcovalo jí to k výkonu.
Cesty jsou různé, někdo se probudí.
Ale na děti, co se vůbec neučí, jsem nikdy nevěřila.
Žáci s dobrými výsledky, dávali pozor ve škole, dělali si doma úkoly aj. a podle toho výsledky byly, samy nikdy ne.
Vidím to i na horách, některé děti si tam dělají věci do školy, někdo ne. A zase je to vidět...kdo něco dělal, a kdo nic...