Přidat odpověď
Nakupuji hodně a často v eshopech, i velké věc i typu lednice apod.,jindy se mizas na aukru třeeba zalíbí kabelka apod.,a téměř vždy platím předem, na dobírka jenom tehdy,když to nenavýší cenu zboží,jinak bych byla blbá-proč přeplácet.
A nemám nastěstí dosud špatnou zkušenost, že bych někam poslala prachy a zboží mi nepřišlo.
Naopak jak tady zaznělo, že si má dát něco do smluvních podmínek,tak to je kravina - ano,můžeš di tam dát skutečně cokolli,ale pokud je to v rozporu se zákonem,tak je ti to stejně k prdu.Pravda,někkoho s tím zastrašit můžeš,ale celkově to moc problém neřeší.
To s těmi zákony je na hlavu pro všechny, nejen pro majitelé eshopů,ale známe: i pro pronajímateele nemovitostí treba,jsou taky bezmocní dle zákona,když jim nájemce nechce platit,a tak člověk ve svém zájmu musí používat hlavu a nejednat jako telátko a naučit se zákony elegantně obcházet,abych se jimi vůbec nemusela ve výsledku ohánět,protože je mi to vlastně k ničemu,jak všichni víme.
V případě těch eshopů se mi líbil návrh zavolat nejdřív dotyčnémuověřit si alespon takto kupujícího.A opravu,pokud by se mi to dělo často s tou dobírkou,tak bych ji zrušila,protože to už nemá s podnikáním nic společného.Když se bavím o podnikání, mám tím na myli,že setak dějem za účelem výdělku pro mě.
Předchozí