U nás mají nadané děti matematikou s jinou učitelkou. Jsou sesbíraní ze všech tří tříd jednoho ročníku. Ale nevím, jestli mají i těžší příklady na písemky nebo víc. Za nás měla učitelka dvě úrovně písemek do matematiky. Ti lepší dostávali těžší písemky a ti horší dostávali lehčí. Když jsme pokazili i tu těžší, tak jsme dostali pohlavek
. Z matematiky samozřejmě jedničku nemohl mít skoro nikdo (možná nikdo). To stejné na gymnáziu. Dva výborní žáci dostávali nesrovnatelně těžší příklady. Ti tedy jedničku měli
. Když porovnáváš ty s IVP kvůli poruchám, kteří mají mít odlišné podmínky a nikoli známkování, tak bych to taky nastavila tak, že bude mít buď více věcí na písemku, jiné ústní zkoušení nebo těžší. Ono totiž někde by odlišné známkování za počet chyb ani nastavit nešlo.