Přidat odpověď
Adelinkooo, tak v cca 86 - 88 zacaly pri zakladnich skolach vznikat specialne zamerene specialni tridy, pro deti s mentalnim postizenim, ale i pro deti s ruznymi poruchami uceni....mel to byt predstupen volne pruchoziho vzdelavani mezi specialnimi a beznymi skolami, tak, aby ditko mohlo plynule prejit do bezne tridy.
Tyto tridy nemely uz zadny specialni formalni status, takze ani do budoucna ditko nemelo nikde uzavrene moznosti.
Skoda, ze to nekdo nepochopil, skoda, ze na to nekdo nedal penize, skoda, ze to nebylo rozvijeno.
Myslim, ze s timto principem jsme mohli byt dokonce radny kus pred svetem. Dokonce u deti s poruchami uceni se predpokladalo, ze nektere predmety absolvuji s beznou tridou, v predmetech, kde jim jejich porucha uceni muze zpusobovat problemy, budou mit individualni plan vyuky, vedeny specialnim pedagogem.
Předchozí