Přidat odpověď
U syna to je jak píše Šuplík,takže bych se jen opakovala.K tomu ještě přidám neporozumění dvojsmyslům,ironii,nadsázce.Všechno bere totálně doslova.Nechápe komunikaci mezi lidma,takže prostě nepobere,že kamarádovi může říct,že je ťulpas,ale nemůže to říct učitelce.Nebo si s bratrem občas nadávaj a mladej je schopnej to pak říct i mě,prostě nechápe,že rodičům,nebo obecně dospělým se to neříká,že to je neslušné.Neumí se přetvařovat a lhát v názoru na někoho.Takové to pochlebování atd je mu naprosto nepochopitelné.Takže jeho projev působí drze a spratkovsky. Nikdy si nehrál na něco - klasické dětské hry třeba na obchod,na piráty,nebyl schopnej pochopit.Hry musej mít jasná pravidla,co se nesmí měnit.Ale syn je spíš vysoce funkční autista,testy měl na hraně.Takže AS může mít projevy mírnější,navíc ani dva totožní AS nejsou. Každej bude kapku jinej.
Předchozí