Přidat odpověď
Šuplíku, ad absurdum dovedl (myšlenku) testování Dobeš, když navrhoval povinný plošný testování dvakrát během základky a na základě výsledků finanční postihy školám se špatnejma výsledkama.
Pokud můžu srovnávat testy Cermatu a SCIO testy, ty první mi přijdou převážně jako testující naučenou látku, ty druhý víc testující schopnost uvažování, logický myšlení, vyhledávání souvislostí.
A český vysoký školy se opravdu proměnily, i když ne až v posledních letech a příliv studentů je podle mě průvodním znakem, ne příčinou, skutečnou příčinou je způsob financování, kterej navádí k ekonomickýmu chování - a ekonomický chování v tomto případě je snaha mít průběžně co nejvíc studentů, protože se rozpočtový příjmy se počítaj na hlavu. Věřím ale, že spoustě studentů to může vlastně vyhovovat, protože jen menšina se na základce a na střední setkala s individuálním přístupem, pořád není výjimkou přístup, kdy učitel/ka chce po žácích, aby se "to naučili" tak, "jak to ona říkala", ve slohu má při známkování stejnou váhu stylistika i úprava, v matice výsledek i úprava, v literatuře jsou podstatnější životopisný data než dílo atd.
Předchozí