Dcera se přes karate dostala k zájmu o japonštinu (a Japonsko obecně) a studuje japanistiku na VŠ (Bc. již má, teď Mgr.). Patrně se tím bude tedy živit, pokud to půjde.
Z ostatních kroužků jí zůstala "jen" radost z toho, že to zná a občas užije... asi v tom smyslu jak píšeš ty o svých starých dětech.
Synovi se zájmy a práce velmi prolínají a nedá se úplně přesně určit, ze kterých původních kroužků co nyní čerpá, využívá dost - hlavně soft skils, přátelství tam navázaná... to především ze sportu a tábornické party. ZUŠkové dovednosti asi přímo moc nevyužívá, ale věřím, že ho celkově nějak (z)kultivovaly. Každopádně ovšem syn v důsledku převážení zájmopráce destabilizoval svůj školní výkon k úplnému zhroucení
(až v maturitním ročníku, ne v 5. třídě).