| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Tak zrovna to hraní dětem mi přijde super a příspěvek docela chápu. Mne rodiče nedali ani na sport, ani na ZUŠ a já sama jsem se nikam nedrala, takže jsem se systematicky nevěnovala ničemu, kromě nějaké výtvarky po škole. Dnes si myslím, že je to škoda, že by mi trochu drilu neuškodilo. Jsem člověk, který x věcí načne a nedokončí, možná, že nějaký pravidelný trénink v dětství (+ nutnost veřejně vystoupit, prezentovat své dílo) by se byl hodil. Já jsem se přihlásila do ZUŠky v jednadvaceti a fakt mě vzali, chodila jsem s mrňaty, pískala jako domácí úkol Princeznu ze mlejna a hrozně mě to bavilo, dnes mohu pískat dětem písničky, které si naporoučí, sama si pro relax zapískám Vlastu Redla nebo Alžbětinskou serenádu (vrchol mého umu ~:-D) a přijde mi to super. Výrazně se zlepšil i můj zpěv, s tím, jak jsem se naučila hrát na nástroje. Stejně tak kytara, zvládla jsem jako samouk. Zrovna včera jsme pěly u ohně s holkama Tři citrónky a Babičku Mary :-). Je jim 3 a 5 a písniček znají nadprůměrně. Strašně ráda bych uměla na klavír, ale to už asi nedám...

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.