Já to nějak intuitivně vnímám jinak. Když vejdu do obchodu a prodavačka obsluhuje jiného zákazníka, tak nebudu mlčet jako balvan a prostě pozdravím první. Od ní by taky nebylo úplně uctivé při komunikaci s jedním zákazníkem ještě hlídat, kdo do obchodu vchází, aby ona zdravila jako první. Myslím jako vůči tomu zákazníkovi, kterému se věnuje. Já chodím hodně do malých obchůdků, v okolí jiné nejsou a je tu opravdu zvykem, že zdraví ten příchozí. Ale lidi v obchodech vesměs zdraví, tam nezdravení ani neznám, spíš v té školce to bylo tak, jak popisuje zakladatelka.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.