rišulko,
to je mi líto
.
Oohledně elektřiny...zkus se obrátit na pronajímatele (město) a na Energetický regulační úřad.
Kopíruju ti z jejich webu:
Informační centrum pro zákazníka
Doporučení spotřebitelům - Jak se bránit nekalým obchodním praktikám
V případě, že máte problémy s dodávkou, službami nebo fakturou týkající se elektřiny nebo plynu, kontaktuje v první řadě Vašeho dodavatele, ten by měl být schopný vyřešit následující typy problémů:
reklamace faktury, či služeb,
připojení odběrného místa,
změnu dodavatele, případně komplikace se změnou,
ukončení smluvního vztahu s dodavatelem, nebo odstoupení od smlouvy,
vystavená smluvní sankce, se kterou nesouhlasíte,
jste v režimu neoprávněného odběru.
Někteří dodavatelé mají svého vlastního ombudsmana, pokud nejste spokojeni s výsledkem jednání běžných pracovníků dodavatele (např. call centrum), obraťte se nejprve na něj.
Pokud s Vámi dodavatel nekomunikuje, nebo nejste spokojeni s vyřízením Vašeho podání (reklamace, stížnost atp.), kontaktujte naše Oddělení ochrany spotřebitele.
Pokud je Váš problém s dodavatelem zásadnějšího charakteru, je vleklý, jste například v sociální tísni, kontaktujte Odbor právní ochrany spotřebitele.
Na odbor právní ochrany spotřebitele se mohou obracet pouze nepodnikající spotřebitelé fyzické osoby. Právnické osoby a podnikající fyzické osoby se musejí obracet na oddělení ochrany spotřebitele.
KONTAKTY
Oddělení ochrany spotřebitele
Energetický regulační úřad
Masarykovo náměstí 5
586 01 Jihlava
E-mail podatelna@eru.cz
Telefon 564 578 666
Odbor právní ochrany spotřebitele
Energetický regulační úřad
Partyzánská 1/7
170 00 Praha 7
E-mail podatelna@eru.cz
Telefon 255 715 585
(pouze konzultace k administrativnímu postupu podání)
K Riškov vůbec nevím, co napsat, něco tam prostě nefunguje, i když to vypadalo tak dobře
. Kontaktuj SPC nebo PPP, prostě toho, kdo vám vydal doporučení, řeš situaci s nimi.