s nejstarší holkou jsem byla v PPP až na začátku devítky, nevěděla, kam dál na školu. když pak s námi psycholožka rozebírala výsledek, tak jsme od ní nic nedozvěděli - holka je studijně nadaná, ideálně by se pro ni hodil gympl, ale prakticky může kamkoli, protože tady v tom grafu tady ty výsledky - tady ta oblast v nadprůměru, tahle sice jenom v mírném nadprůměru, ale pořád nadprůměr... blablabla. na to, že holka na gympl jednoznačně nechce, protože jí nebaví se učit a už na základce má na výzo trojky, čtyřky... na to jaksi neslyšela
nutno tedy ovšem říct, že když šlo do tuhého (tedy druhé pololetí osmičky a zejména první devítky), tak holka známky tak nějak samovolně bez domácího učení vytáhla na jedničky a asi dvě-tři dvojky. a o tom to je, měla motivaci, tak dávala ve škole pozor. dokud tu motivaci neměla, tak školu neřešila, k čemu taky a známky odpovídaly tomu, že ve škole nedává pozor a doma se neučí.