Přidat odpověď
Monty, klidne vysvetluj, ze je to blbost a marketingovy tah, o tom totiz vubec neni rec. Rec je o tom, ze k normalnimu vyvoji patri i obcas podlehnout necemu...ehm....nevkusnemu. Ono taky, co to vlastne je, ze.
Prani navic nemusi byt otazka vkusu, ale naopak touhy zapadnout, nebo take vyniknout, ci vymezit se.
Jisteze tam jsem taktez, zvlaste u nejmladsiho, mela prednasku o tom, jaky ta ktera "akce" muze mit dopad, ale nemam potrebu se pretahovat o to, co je podle meho hnusne a co vkusne.
Nejak nemam potrebu uplatnovat svou "moc" a plytvat silami kvuli blbinam, zbytecne to zuzuje moznost uplatnit ji, neni li zbyti, tam, kde je to skutecne nezbytne a pro budouci zivot zasadni. Napriklad vykopnuti do vzdelavaciho procesu.
Předchozí