Přidat odpověď
Derri, sama jsem chodila jako dítě na výběrovou jazykovku a hezké vzpomínky na ni tedy nemám, takže tento typ škol si velice dobře dovedu představit. Kladskou řeším kvůli němčině, dcera je bilingvní, bylo by dobré, kdyby měla alespoň nějaký kontakt s němčinou ve škole a nechci ji hned od první třídy strkat do německé školy na druhém konci Prahy, to pak budu řešit osmiletým gymnáziem. Já i manžel jsme prostě líní někam ji denně vozit do tramtárie a v tomto jsme se shodli, že základka musí být blízko domu,i z dalších důvodů, což obě školy splńují. Dcera je objektivně hodně nadaná, nepochybuju, že by udělala na Kladskou přijímačky, ale na druhé straně je strašně zlobivá, neposedná, děsná individualistka, na všechno má svůj názor a spíš než chválu čekám ve škole z tohoto důvodu problémy. Takže další důvod,proč Kladská asi ne, když píšeš, že tam žádné problémy řešit nechtějí. Jestli se ještě můžu zeptat - jaká je tedy v prvních letech úroveń němčiny? Zmińovala jsi písničky, jsou děti schopné, řekněme po dvou třech letech, se německy domluvit? Mají na výuku rodilého mluvčího nebo jen Čechy? Jiřák - když začnou děti s angličtinou v první třídě, která je nepovinná, začínají pak ve třetí třídě od začátku nebo ty děti nějak rozdělí podle znalostí? Kolik je ve třídě zhruba
dětí v Kladské a na Jiřáku? Díky za odpovědi!
Předchozí