| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Tchýně s tchánem mi hlídali syna jednou a to přes noc, hned ráno ho vezli zpět domů /já byla v nemocnici/. Přesto jsem je dva roky zvala k nám na návštěvu, když jsme byli na nákupu někde, kam se oni nedostanou, brali jsme jim věci taky, stahovala jsem jí z netu návody na pletení, když to neuměla, hledala informace k finančním záležitostem, se kterými si nevěděli rady, manžel jim x let plně servisoval počítač a vlastně veškerou elektoniku a spoustu úplně normálních věcí jsme pro ně dělali...nečekala jsem hlídání, ale kdyby měli pěkný vztah, nebránila bych se. Nyní se nestýkáme a já jim nehodlám pomáhat ani v době, kdy budou potřebovat takovou tu základní pomoc. Z mé strany rodiny to bylo taky tak - když moje máma potřebovala, tak jsem pomohla, otčímovi taky. Máma se vnuka nedožila, otčím párkrát po chvilkách, když ještě byl fit, hlídal. Nyní jsme daleko, ale jsem na telefonu a vyjednala jsem mu nějaké lékaře a tak... Takže bych to shrnula, že to pro mě není ani tak něco za něco, jakože to beru, že v rodině by se k sobě měli lidi chovat hezky a pomáhat si, tam kde je potřeba a klidně i nezištně.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept