Přidat odpověď
Delete,
no tak si všimne zájmu, to přece není takový rozdíl. O tom celou dobu mluvím. Učitel si přece všimne i během hodiny, jak dítě reaguje, jak odpovídá... nemusí to být vyloženě "volný čas na povídání". A pokud má ten zájem, je to znát tuplem. Ale to se zase dostáváme k tématu, které jsem tu už jednou probírala s Yuki - podle mne si dítě se zájmem prostě cestu najde. Nějak si neumím představit nadané/inteligentní dítě, které sedí jak pecka a čeká na podněty. Chápu, že určité poruchy to ztěžují, zvlášť třeba u prvňáčků. Jenže pak je druhá třída, třetí třída...
Mmch., já jsem sice o zprávu z PPP nežádala, ale mluvila jsem s psycholožkou a neřekla mi v podstatě nic, co bych už předtím neslyšela od učitelů ve škole. Všechny oblasti, ve kterých měl nadprůměrné výsledky nebyly nic novýho. Ani ta jedna, kde je neměl. Jediný, co mne na celé návštěvě překvapilo byl nepoměr mezi výsledky testů a nabídnutou střední školou.
Předchozí