Jenomže to byl Pepa (Pavel Nový), kdo nabádal Pepína, aby nikomu neotevíral, a taky to byl Pepa, kdo odjížděl natajňačku sám z chalupy pryč. Nevěděl, že má Alberta s Michalem v patách. Měl zato, že ti dva děti hlídají.
Jinak čím jsem starší, tím míň mám ten film ráda. Právě proto, že ti chlapi nechali děti v chalupě samotné, navíc z důvodu, že jedou špehovat kamaráda a případně si taky sami užít.
Film Jak dostat tatínka do polepšovny jsem měla vždycky radši než Jak vytrhnout velrybě stoličku. S léty se můj názor na něj taky mění - jako dítě jsem milovala tatínka s dobrodružnou povahou (můj táta byl pecivál a já si žádné dobrodrůžo s rodiči nikdy neužila), jako dospělá to vidím tak, že vzít mě jako překvápko někam, kde si neodpočinu, a ještě bojkotovat moje zákazy, poslala bych ho do jetele biootec-nebiootec.
Ale když to vezmu kolem a kolem - do těch filmů je lepší se takhle nepokládat, brát to jako příběh někoho jiného a jen sledovat, jak si v které situaci poradí.
Mmch, kdo jste viděl nový film Bezva ženská na krku, taky vám blesklo hlavou, že tam je jedna scéna "vykradená" právě z Jak dostat tatínka do polepšovny? Přesně ta, jak městská holka přijde do nechutně zabordelené světnice, postupně ji dá do pucu a nakonec jí tam v jednom případě přijde prase, ve druhém... taky prase, jen v lidské podobě a v zablácených traktorech?