Cimbur, zvaž jestli ji neudělat negativní reklamu přímo na jejich stránkách na Facebooku. Je dost možné, že by se hned poté začaly hýbat ledy. Nicméně jelikož jsme vloni koukali po sedačce a já si tuhle firmu, o které píšeš přidala do FB, tak vím, že přesně takový problém jako máte vy mělo vloni po Vánocích výrazně více lidí - nestíhaly vyřizovat objednávky
.
Pro příště škoda, že jste platili dopředu - když už objednávám dražší věci z netu, tak s platbou až při převzetí. Ne každý chápe úhradu předem jako motivaci zboží dodat, co nejdříve.
Nicméně také čekáme nemalý, ne zrovna levný kus nábytku a objednali jsme ho v době "vánoční" a rovnou nám napsali, že se může dodací lhůta prodloužit až na 10 týdnů (jelikož jsme si objednali onu věc z jiného materiálu než byla v nabídce) z důvodu velkého množství objednávek do výroby to prostě nestíhají v době do šesti týdnů. Ale nabídli nám objednat si jinou věc, která je již skladem, což my nechceme. Raději si počkáme až 10 týdnů