Přidat odpověď
Už to tu padlo, za účelem zlepšení známek bych dítě k ničemu nenutila.
Za účelem získání nebo zlepšení znalostí je občas třeba vhodně přitlačit. I s tím rizikem,že půjdu proti většinovému názoru - já své dítě do učení nutím, tedy do nedávna jsem musela velmi nutit, teď máme dohodu.
Můj syn je ve velmi podobné situaci jako Tvůj, s malým rozdílem - on má receptivní VD.
To,že má na běžné škole na vysvědčení dvě dvojky (přírodověda,angličtina) mě nijak neuklidňuje, když vidím s jakými znalostmi toho dosáhl. Tedy se spolu učíme - zdůrazňuji spolu,zabere nám to spoustu času - zdůrazňuji nám.
O tom na jakou střední nebo vysokou školu půjde, zda na nějakou půjde a jaké známky mu k tomu stačí nepřemýšlím. Chci aby měl vědomosti, uměl je použít a měl radost z toho,že je má.
Předchozí